Thursday, March 12, 2009

"我们真的从无话不说到无话可说吗?"

Why? Why? Why?
I don't wish to be like this.
I don't like the situation now.
I don't like the present me.
I'm sorry to you, dear.
Am I hurt you so deep?
If yes, very sorry...
I don't want to be like this.

2 comments:

Anonymous said...

我不希望你是那个伤我的人~~你知道的~~因为我会承受不起~~~~我们的友情~~到底为什么突然出现了裂缝~~我自己也很想知道~~我觉得是我自己的问题吧~~我很讨厌现在的自己~~总觉得无法面对现在的自己~~很多事情我以为我不需要说你会明白~~我也以为我会了解你为什么伤心~~谁知道原来是我自己想太多~~我们并不是那么一回事~~我以为我们之间真的会是所谓的soulmate~~原来又是自己想太多吧~~我发觉我最近越来越抓不透你在想什么了~~我真的很伤心~~不懂是你不会表达还是你离我越来越远~~应该是我跟你说对不起~~你没做错任何事情~~总觉得我每次都在让你伤心~~我这个所谓的朋友做到还真失败~~

- 欣 - said...

i dun hope we bcum lk how previous days we were.i aso dunno wan hw to express my feeling right now...jz feel lk duwan to lose u as a best friend.i really made u as my best best frend de.tis i never doubt b4.it's true.n dun say urself a failure.u r nt cz im jz the 1 failure.